• Icon+7 (7172) 57-20-75
IconЖеке кабинет
Image

ENIC-KAZAKHSTAN

ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУДІ ДАМЫТУ ҰЛТТЫҚ ОРТАЛЫҒЫ

Image

Силлабустар

«Педагогикалық компонент»

1. Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

2. Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

3. Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

4. Инклюзивті білім беру ортасы

5. Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру

6. Оқыту әдістері мен технологиялары

7. Бағалау және дамыту

8. Педагогикалық зерттеулер

9. Зерттеулер, даму және инновация

10. Мұғалім кәсібіне кіріспе (педагогикалық практика, 1-курс)

11. Психологиялық және педагогикалық бағалау (педагогикалық практика, 2-курс)

12. Педагогикалық тәсілдер (педагогикалық практика, 3-курс)

13. Білім берудегі зерттеулер мен инновациялар (педагогикалық практика, 4-курс)

 

«Жасыл экономика және тұрақты даму»

 

«Ауылдық жалпы білім беретін және шағынжинақты мектептерде оқу үдерісінұйымдастырудың әдістері мен тәсілдері»

Білім бағдарламасы - «Арнайы білім» (Бакалавриат)

1. Невропатология негіздері

2. Арнайы психология

3. Дифференциал диагностика бойынша практикум

4. Мінез-құлқы және эмоционалдық ерік аясы бұзылған балаларды кешенді тексеру

5. Есту, көру, сөйлеу органдарының анатомиясы, физиологиясы және патологиясы

6. Орталық жүйке жүйесі мен жоғары жүйке қызметінің анатомиясы мен физиологиясы

7. Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы

8. Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау

9. Арнайы педагогика

10. Логопедиялық терапия

11. Арнайы білім берудегі нейропсихологиялық тәсілдер

12. Аутистік спектрі бұзылған балалармен жұмыс істеу дизайны мен технологиясы

13. Олигофренопедагогия

14. Логопедияның неврологиялық негіздері

15. Сурдопедагогия

16. Тифлопедагогия

17. Оқытудың әмбебап дизайны

18. Мүмкіндігі шектеулі балаларға оқуда қолдау көрсету

19. Танымдық белсенділігін түзету

20. Мектепке дейінгі жастағы балалармен логопедиялық жұмыс

21. Таңбалық саусақпен сөйлеу

22. Брайльқаріпімен көзі көрмейтіндердің сауатын ашу

23. Әлеуметтік бағдар және үй шаруашылығында бағдар практикумы

24. Ауызша және жазбаша сөйледі түзету бойынша практикум

25. Есту мен айтуды қалыптастыру бойынша практикум

26. Көру қабілеті бұзылған балалардың көзбен қабылдау және кеңістікте бағдарлануды дамыту бойынша практикум

27. Бұзылушылықтары көп балалармен жұмыс істеу дизайны мен технологиясы

28. Сөйлеудің жүйелі бұзылуының логопедиялық терапиясы

29. Кохлеарлықимплантация кезіндегі ота құрылымы мен технологиясы

30. Көзінің көруі бұзылған балаларды оқытуға арналған тифлотехникалық құралдар мен технологиялар

31. Тілді үйретудің арнайы әдістері

32. Математиканы оқытудың арнайы әдістері

33. Зияткерлік мүмкіндіктері шектеулі балаларға арналған жеке бағдарламаларды әзірлеу

34. Сөйлеудің жалпы дамымауымен логопедиялық жұмысты жобалау

35. Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған жеке бағдарламаларды әзірлеу

36. Көру қабілеті бұзылған балаларға арналған жеке бағдарламаларды әзірлеу

37. «Технология және өнер» пәндер циклін оқытудың арнайы әдістемесі

38. Сөйлеудің дыбыстық айту және ырғақтық жағының бұзылуы кезіндегі логопедиялық жұмыс

39. Пәндік-практикалық оқыту

40. «Дүниетану» пәнін оқыту әдістемесі

41. Білім берудегі қолжетімділік және инклюзиядағы сүйемелдеу

42. Мүмкіндігі шектеулі адамдарды отбасына бағдарланған қолдау

43. Пәнаралық өзара әрекеттестік

44. Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметін ұйымдастыру

45. Инклюзивті практика

46. Ғылыми зерттеулерді жобалау

47. Болжау ретіндегі зерттеу

Білім бағдарламасы «Арнайы білім» (магистратура)

1. Ғылым тарихы мен философиясы

2. Шетел тілі

3. Жоғары білім беру педагогикасы

4. Басқару психологиясы

5. Педагогикалық практика

6. Аутистік спектрі бұзылған тұлғаларға білім беру саласындағы зерттеулер 1: Негізгі зерттеулер

7. Аутистік спектрі бұзылған тұлғаларға білім беру саласындағы зерттеулер 2: Озық зерттеулер

8. Белсенділік және мінез-құлық теориялары

9. Аутистік спектрі бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы және жүйелеуі

10. Аутистік спектрі бұзылған балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау

11. Аутистік спектрі бұзылған балалардың дифференциалдық диагностикасы

12. Аутистік спектрінің бұзылуы кезінде жеке дамуды қамтамасыз ету

13. Аутистік спектрінің бұзылуы кезіндегі жұмыс істеу стратегиялары мен әдістері

14. Аутистік спектрінің бұзылған балаларды білім беру жүйесіне кіріктіру

15. Сенсорлық кіріктіру

16. Аутистік спектр бұзылуы жұмысына ата-аналарды тарту

17. Жағымды ата-аналық

18. Зерттеу практикасы

19. Магистранттың зерттеу жұмысы

20. Нақты мәліметтерге негізделген практика

21. Кәсіби тиімділікті анықтау және түсіну

22. Зерттеуді қарастыру

23. Мәліметтерді талдау

Білім бағдарламасы «Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық» (Магистратура)

1. Ғылым тарихы мен философиясы

2. Шетел тілі

3. Жоғары білім беру педагогикасы

4. Басқару психологиясы

5. Педагогикалық практика

6. Құндылықтарға бағдарланған көшбасшылық

7. Көшбасшылықты оқытуға кіріспе

8. Білім беру сапасын бағалау

9. Қызметкерлерді басқару

10. Инфрақұрылымды басқару және қаржы менеджменті

11. Арнайы және кәсіби білім беруді ұйымдардағы инфрақұрылымды басқару және қаржы менеджменті

12. Мектеп ұйымы құрылымына өзгерістер енгізу

13. Арнайы және кәсіби білім беру ұйымдарындағы басқару

14. Мектеп мәдениетін қалыптастыру және кәсіби қауымдастықтарды дамыту

15. Мектеп тиімділігін арттыру және дамытудың халықаралық тәжірибесі

16. Білім беру саласындағы саясат және практика

17. Арнайы және кәсіби білім беру саласындағы саясат және практика

18. Оқыту және өз бетімен білім алу сапасын арттыру: Іс жүзіндегі зерттеулер

19. Зерттеуді әзірлеу және өзгерістерді енгізу

20. Зерттеу практикасы

21. Ғылыми жетекшімен жұмыс (зерттеу семинары - МҒЗЖ)