Университеттің стратегиялық брендтік позициясы
2021 жылғы 17 наурызда Еуропалық жаңалықтар академиясының ұйымдастыруымен «Университеттің стратегиялық брендтік позициясы» тақырыбында онлайн-семинар өткізілді.
Вебинар Өзбекстан Республикасы университеттерінің басшылары мен бұқаралық ақпарат құралдары өкілдеріне бағытталды.
Модератор және спикер ретінде - Еуропалық жаңалықтар академиясының бағдарламалық директоры, BBC World News-тің Еуразиядағы коммерциялық өкілдігінің басшысы Сергей Становкин болды.
Кездесу барысында университет брендін қалыптастыру процесі көп сатылы міндет екендігі атап өтілді.
Брендтің қалыптасуы мен жылжуына көбінесе стереотиптер кедергі келтіреді, соның ішінде:
- Стереотиптер «бренд құрастырушылардың» олар туралы білуіне немесе білмеуіне қарамастан болады.
- Әрбір мақсатты топта әртүрлі стереотиптер болуы мүмкін.
- Стереотиптер туралы сыртқы байланыстарсыз білу мүмкін емес.
- Стереотиптер зерттеу үшін маңызды, оларды қалыптастыру үшін одан да маңызды.
- Әр елдің ішінде елдің әлемді қалай қабылдағаны туралы стереотиптер бар.
- Стереотиптермен күресу қиын, бірақ оларды жиі қолдануға болады.
- Стереотиптер - бұл елде ешқашан болмаған, бірақ ірі өндірістік немесе аймақтық жобаларға инвестициялық шешімдер қабылдайтын немесе қабылдауға әсер ететін, сондай-ақ өздері үшін таңдайтындардың елге деген көзқарасын қалыптастырудың негізі; олардың балалары, туыстары немесе достары жоғары немесе екінші білім алуға арналған орын.